Büszkén számolunk be arról, hogy rangos díjjal jutalmazták a MOL MOVE applikációt az Egyesült Államokban, szeptember 20-án, megrendezett Loyalty Expo-n.
A Loyalty360 egy olyan szövetség, amely a különböző világmárkák ügyfélhűség programjait és aktivitásait veszi górcső alá, majd különböző szempontok alapján minden évben odaítéli a legjobbaknak a Loyalty 360 díjat.
A díjakkal azokat a brandeket ismerik el, amelyek proaktívan és jelentőségteljes módon – és persze mindezt mérhetően – építenek ki erőteljes és hűséges kapcsolatot ügyfeleikkel. A Loyalty360 tíz kategóriában díjazta a döntősöket, ezek a kategóriák az ügyfélhűségre való összpontosítás egy-egy jellemző szempontját képviselik.
A MOL MOVE applikáció aranyérmes lett “Incentive and Reward Design” kategóriában. A verseny más díjazottjai között olyan világmárkák sorakoznak fel, mint a Bank of America, Johnson & Johnson, Adidas, McDonald’s.
Gratulálunk mindenkinek, aki részt vett a projektben!