Egyedi szoftverfejlesztés

A sablonos megoldások helyett versenyelőnyt biztosító, testreszabott megoldások

Cégünk küldetése, hogy vevőink számára testreszabott, tényleges versenyelőnyt biztosító, az üzleti folyamatokat teljes mértékben támogató megoldásokat szállítsunk.

Kulcs az igények pontos felmérése. Ahhoz, hogy egy szoftver tényleges termelőeszközzé váljon, kulcs az igények pontos felmérése és megvalósítása. A felmérés teljességét a vevők nyelvét beszélő üzleti elemzőink és az alkalmazott BABOK módszertan garantálja.

A legalkalmasabb fejlesztési és bevezetési módszertant alkalmazunk. A megvalósítást a feladathoz és a vevői igényekhez igazodva hagyományos vagy agilis (Scrum, Kanban) módszertan szerint végezzük. Az alkalmazott módszertanok biztosítják, hogy szoftver megoldásaink az üzleti feladatokat teljeskörűen ellátják.

Számunkra fontos a minőség. A funkcionalitás teljességében, ügyfél élményben, biztonságban, rendelkezésre állásban nincs kompromisszum. Ezt magasan képzett szakembereink mellett az alkalmazott módszertanok, az ISO 9001, ISO 27001 rendszereink és a biztonságkritikus szoftverek fejlesztésénél alkalmazott CENELEC EN 50128 szabvány is garantálja.

Technológiai szakértés

„Software and Engineering”

Közlekedés irányítási projektjeinkben is kiemelt szerepet játszik a vasútüzemi rendszerekhez, a biztosítóberendezésekhez kapcsolódó technológiai szakértelem, mely nélkülözhetetlen a diszpécserközponti adatmodellezéshez, adatfeltöltéshez, a vonatszimulációs modellek megalkotásához és megfelelő paraméterezéséhez.

Az irányított technológiák ismeretével rendelkező szakértőink részben a szoftverek fejlesztését, tervezését támogatják, mint üzleti elemzők, részben közvetlen műszaki tanácsadással foglalkoznak, melynek keretében bekapcsolódnak a Vevők fejlesztési stratégiájának kialakításába is.

Rendszerintegráció

Megfelelő szervezéssel a különálló rendszerek egy magasabb szintű szolgáltatássá állnak össze.

Rendszerintegrációval a vállalat különböző rendszerei egységes egésszé állnak össze. A rendszerintegrációt cégünk különböző szinteken tudja megvalósítani, legyen szó adat vagy szolgáltatás integrációról.

Az általunk fejlesztett integrációs eszköz (ODS, AMBer) alap szolgáltatása a rendszerek közötti kommunikáció, az adattárházak töltése (ETL folyamat) amelyekhez törzsadat nyilvántartást (metadata), protokoll konverziót, ütemezést, task menedzsmentet kínálunk. Kalkulációs motorjával komplex problémákat oldunk meg.

A céges szintű szolgáltatás orientált architektúra bevezetése során komplex szolgáltatásokat, teljes üzleti folyamatokat építünk. Ehhez a rendszereket „lazán kapcsolt” struktúrába szervezzük, kialakítjuk a routingot, a központi security, human workflow menedzsmentet, monitorozzuk az üzleti aktivitást.

Segítünk kiválasztani a megfelelő middleware eszközt (ESB, ODS), mely alkalmazásával vállalatánál az üzleti folyamatok szervezetté, automatizálhatóvá, újrafelhasználhatóvá, mérhetővé válnak.

Üzemeltetés támogatás

Az üzlet folytonosságának biztosítása.

Az IT rendszerek folyamatos üzemeltetését, kapcsolódó informatikai és üzleti problémák megoldását IT szakembereink, üzleti tanácsadóink végzik proaktív technológiával, nagy rendelkezésre állású, azonnal bevethető infrastruktúrával.

Rendelkezésre állásunk, támogatási szolgáltatásunk  különböző SLA szinteken, az Önök igényeihez igazodik. A támogatás lehet első vagy második vonalbeli. A hibaelhárítást azonnal megkezdjük.

Csak egy karnyújtásnyira vagyunk. Természetes, hogy a támogatást végző munkatársaink számos csatornán, pl. telefonon, e-mail-en, cégünk folyamatosan működő HelpDesk rendszerén keresztül azonnal elérhetők. Ennél gyorsabb elérést és reagálást megrendelőink telephelyén tartózkodó (on site) munkatársainkkal biztosítjuk.

A tapasztalatokat felhasználjuk, azok beépülnek folyamatainkba. 7*24 órában elérhető Help Desk rendszerünk a terméktámogatás minden lépését naplózza a bejelentéstől a megoldásig, megteremtve a dokumentáltságot, visszakereshetőséget, a tipikus hibákra épülő tudásbázis kiépítését.