Idén az Astron Informatikai Kft. is részt vett kiállítóként egy új ügyfélhívó applikációval a T-Systems Magyarország által immáron negyedik alkalommal megszervezett szakmai konferencián, a Symposium-on, ahol számos jövőbe mutató megoldást ismerhettek meg a látogatók.
Immáron negyedik alkalommal szervezték meg a T-Systems Symposium nevű szakmai rendezvényt Budapesten, ahol az idei évben az Astron is részt vett a T-Systems Magyarország Zrt.-vel és az Eastron Kft.-vel közösen kiállítóként. „A standunkon a banki ügyfélirányítás jövőjével foglalkoztunk. Ezen belül az Astron csapata egy új applikációt mutatott be, melynek segítségével egyszerűbbé, gyorsabbá és hatékonyabbá válhat a banki ügyintézés. Az ügyfeleknek nem kell mást tenniük, mint letölteni egy egyszerű applikációt, és a mobiltelefonjuk segítségével tudnak sorszámot húzni még azelőtt, hogy megérkeznek a bankfiókba ügyet intézni.” – mondta Kelemen Ákos, az Astron Informatikai Kft üzletfejlesztési igazgatója.
Egy virtuális sorban állásról van tehát szó, melynek köszönhetően hatékonyabbá válik az ügyfelek kiszolgálása a bankokban. Sőt, a jövőben a mobilunkon már az ügyintézést is megkezdhetjük, így nemcsak a sorban állást rövidítjük majd le, hanem magát az ügyintézési folyamatot is. Mindez értelemszerűen magasabb ügyfélelégedettséget eredményez, hatékonyabbá teszi az ügyfelek kiszolgálását, és nem utolsó sorban, értékes időt spórol meg a felhasználók számára.
„Meg vagyunk győződve arról, hogy a jövőben a banki szolgáltatók egyre több mobil applikációs megoldást fognak bevezetni, és abba az irányba haladunk, hogy a lehető leggyorsabban, legegyszerűbben, és biztonságosan tudjunk banki ügyeket intézni.” – tette hozzá Kelemen Ákos, az Astron üzletfejlesztési igazgatója.