Egyedi szoftverfejlesztés

A sablonos megoldások helyett versenyelőnyt biztosító, testreszabott megoldások

Cégünk küldetése, hogy vevőink számára testreszabott, tényleges versenyelőnyt biztosító, az üzleti folyamatokat teljes mértékben támogató megoldásokat szállítsunk.

A kulcs az igények pontos felmérése. Ahhoz, hogy egy szoftver tényleges termelőeszközzé váljon, kulcsfontosságú az igények pontos felmérése és megvalósítása. A felmérés teljességét a vevők nyelvét beszélő üzleti elemzőink és az alkalmazott BABOK módszertan garantálja.

A legalkalmasabb fejlesztési és bevezetési módszertant alkalmazzuk. A megvalósítást a feladathoz és a vevői igényekhez igazodva hagyományos vagy agilis (Scrum, Kanban) módszertan szerint végezzük. Az alkalmazott módszertanok biztosítják, hogy szoftver megoldásaink az üzleti feladatokat teljes körűen ellássák.

Számunkra fontos a minőség. A funkcionalitás teljességében, az ügyfélélményben, a biztonságban, a rendelkezésre állásban nincs kompromisszum. Ezt magasan képzett szakembereink mellett az alkalmazott módszertanok,  ISO 9001:2008, ISO 27001:2005 rendszereink és a biztonságkritikus szoftverek fejlesztésénél alkalmazott CENELEC EN 50128 szabvány is garantálja.

Technológiai szakértés

„Software and Engineering”

Villamosenergia-ipari és gázipari szakértőink a primer és szekunder technológia, az üzemirányító rendszerek, kereskedelmi rendszerek, az energiarendszer modellezése területén olyan szaktekintélyek, akik részt vállalnak a műszaki felsőoktatásban is. Az energiapiachoz kapcsolódó szakértelmünket a törvényi szabályozás és a magyar működési modell alapos ismerete mellett  kínáljuk vevőinknek.

Közlekedésirányítási projektjeinkben is kiemelt szerepet játszik a vasútüzemi rendszerekhez, a biztosítóberendezésekhez kapcsolódó technológiai szakértelem, mely nélkülözhetetlen a diszpécserközponti adatmodellezéshez, az adatfeltöltéshez, a vonat-szimulációs modellek megalkotásához és megfelelő paraméterezéséhez.

Az irányított technológiák ismeretével rendelkező szakértőink részben a szoftverek fejlesztését, tervezését támogatják mint üzleti elemzők, részben közvetlen műszaki tanácsadással foglalkoznak, melynek keretében bekapcsolódnak a vevők fejlesztési stratégiájának kialakításába is.

Rendszerintegráció

Megfelelő szervezéssel a különálló rendszerek egy magasabb szintű szolgáltatássá állnak össze.

Rendszerintegrációval a vállalat különböző rendszerei egységes egésszé állnak össze. A rendszerintegrációt cégünk különböző szinteken tudja megvalósítani, legyen szó adat- vagy szolgáltatás-integrációról.

Az általunk kifejlesztett integrációs eszköz (ODS, AMBer) alap szolgáltatása a rendszerek közötti kommunikáció, az adattárházak töltése (ETL folyamat) amelyekhez törzsadat nyilvántartást (metadata), protokoll konverziót, ütemezést, task menedzsmentet is kínálunk; kalkulációs motorjával pedig komplex problémákat oldunk meg.

A céges szintű, szolgáltatás-orientált architektúra bevezetése során komplex szolgáltatásokat, teljes üzleti folyamatokat építünk. Ehhez a rendszereket „lazán kapcsolt” struktúrába szervezzük, kialakítjuk a routingot, a központi security és a human workflow menedzsmentet, monitorozzuk az üzleti aktivitást.

Segítünk kiválasztani a megfelelő middleware eszközt (ESB, ODS), mely alkalmazásával vállalatánál az üzleti folyamatok szervezetté, automatizálhatóvá, újrafelhasználhatóvá és mérhetővé válnak.

Üzemeltetés-támogatás

Az üzlet folytonosságának biztosítása

Az IT rendszerek folyamatos üzemeltetését, a kapcsolódó informatikai és üzleti problémák megoldását IT szakembereink, üzleti tanácsadóink végzik proaktív technológiával, nagy rendelkezésre állású, azonnal bevethető infrastruktúrával.

Rendelkezésre állásunk, támogatási szolgáltatásunk különböző SLA szinteken vevőink igényeihez igazodik. A támogatás lehet első vagy második vonalbeli. A hibaelhárítást azonnal megkezdjük.

Csak egy karnyújtásnyira vagyunk. Természetes, hogy támogatást végző munkatársaink számos csatornán, pl. telefonon, e-mailen, valamint cégünk folyamatosan működő HelpDesk rendszerén keresztül azonnal elérhetők. Ennél gyorsabb elérést és reagálást megrendelőink telephelyén tartózkodó (on-site) munkatársainkkal tudunk biztosítani.

A tapasztalatokat felhasználjuk, azok beépülnek folyamatainkba. 7*24 órában elérhető Help Desk rendszerünk a terméktámogatás minden lépését naplózza a bejelentéstől a megoldásig, megteremtve a dokumentáltságot, a visszakereshetőséget és a tipikus hibákra épülő tudásbázis kiépítését.