Az Erste október végén több digitális szolgáltatással fejlesztette a fióki ügyfélkiszolgálást. Az egyik legnagyobb újdonság, hogy bevezették az Astron Informatikai Kft. által fejlesztett Sorszámhúzó applikációt, amely segítségével még azelőtt húzhatnak sorszámot az ügyfelek, mielőtt megérkeztek volna a bankfiókba.

Az applikáció segítségével az ügyfelek még azelőtt ki tudják választani az őket érdeklő szolgáltatást, hogy fizikailag megérkeznének a bankfiókokba. Egy virtuális sorszámról van tehát szó, aminek köszönhetően az ügyfelek kényelmesebben és gyorsabban tudják banki ügyeiket intézni.

Magyarországon egyedülálló ez a szolgáltatás, egyelőre csak az Erste Bank ügyfelei élvezhetik előnyeit. Az applikáció és a további digitális fejlesztésnek nagy sikere lett, és többek között ennek is köszönhető, hogy az Erste Bank elnyerte az „Év bankja” és az „Év leginnovatívabb bankja” címet is a 2015-ös Mastercard versenyen.

Az Astron Informatikai Kft. által pár éve megkezdett hosszú távú üzletfejlesztési stratégiájának köszönhetően új területként jelent meg a cég szolgáltatásai között a mobil applikáció fejlesztés. „Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy olyan komoly és elismert ügyfelekkel tudunk dolgozni, mint az Erste Bank, és, hogy ezen keresztül mi is részesei lehetünk a banki szolgáltatások megújításának Magyarországon.” – nyilatkozta Kelemen Ákos, az Astron Informatikai Kft. üzletfejlesztési igazgatója.

 

 

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.